Rendelés
Először a levelezőrendszered Spam mappáját nézd át, hátha ott bújik meg az e-mail. Ha megtaláltad, helyezd át a beérkező leveleid közé, amit általában a levél kijelölése után a “Nem spam” gombra kattintással tudsz megtenni:
Ha a megrendelés elküldése után fél órával se érkezett meg a visszaigazoló e-mail, kérjük, vedd fel velünk e-mailben a kapcsolatot!
Szállítás
Foxpost automatába vagy futárral házhoz szállítva.
A Fitpanda a Foxpost automata szolgáltatását ajánlja, mert amellett hogy környezetbarát, az ára is kedvező.
Az aktuális díjszabást a Szállítás és Fizetés oldalon tudod megtekinteni.
Igen! Az aktuális díjszabást és a fizetési módokat a Szállítás és Fizetés oldalon tudod megtekinteni.
Igen, lehetséges, egy minimális rendelési érték elérése esetén, a részleteket a Szállítás és Fizetés oldalon találod.
Jelenleg a személyes átvétel szünetel. Amint újraindul, hírlevelünkben és facebook oldalunkon jelezni fogjuk feléd, iratkozz fel!
Az alábbi linken keresztül megkeresheted a hozzád legközelebbi Foxpost automatát és megnézheted a nyitvatartását is.
A Foxpost automata 3 napig őrzi a csomagodat.
Kérjük, ügyelj az átvételi határidőre, az át nem vett csomagok visszaküldése és újraküldése hosszadalmas lehet. Ismételt kézbesítés esetén a 2. postaköltséget felszámoljuk, abban az esetben is, ha az első ingyenes volt.
Nincs, jelenleg a Fitpanda online érékesít, de CrossFit, funkcionális versenyeken megtalálhatsz minket, hírlevelünkben és facebook oldalunkon jelezni fogjuk ezeket az alkalmakat, érdemes feliratkoznod. 😉
Jelenleg nem, de dolgozunk rajta! 🙂
A termékeket általában 3-5 munkanapon belül kiszállítjuk.
Ha tudni szeretnéd, hogy hol jár a csomagod, használd a szállítási visszaigazolásban található nyomkövetési kódot. Miután feladtuk a csomagot, a szolgáltató (Foxpost, egyéb futárszolgálat) e-mailben értesít a feladásról és követhetővé válik a csomagod.
Foxpost csomagkövetés ITT.
Fizetés
Online bankkártyával, banki utalással, utánvét* esetében készpénzzel vagy bankkártyával.
A Fitpanda az online bankkártyás fizetést ajánlja, mert gyors, egyszerű és biztonságos.
Az aktuális díjszabást a Szállítás és Fizetés oldalon tudod megtekinteni.
Utánvét* esetében:
- Foxpost: az automatáknál kizárólag bankkártyával tudsz fizetni
- Futárnál készpénzzel (hamarosan bankkártyával is)
Igen! Az online fizetés a Paylike rendszerén keresztül történik. Webáruházunkban gyorsan és biztonságosan fizethetsz bankkártyáddal a Paylike rendszerét használva. Bankkártya adataid áruházunkhoz nem jutnak el.
A Paylike használata díjmentes, mi semmilyen külön díjat nem számítunk fel a tranzakció után.
Visszaküldés, csere, visszatérítés
Igen, természetesen! Ha a megrendelt termékek bármilyen szempontból nem feleltek meg a várakozásaidnak, lehetőséged van visszaküldeni őket a Felhasználási feltételeinknek megfelelően.
A terméket felpróbálhatod, de kérjük, ugyanabban az állapotban (hibátlan, használatlan és hiánytalan állapotban) küldd vissza, ahogyan kézhez kaptad, minden tartozékával, címkéjével együtt, a márka csomagolásában nem kárt téve.
A visszaküldés teljes folyamatáról itt olvashatsz bővebben.
A visszaküldési igény rögzítésre a termék kézhezvételétől számított 14 naptári napon belül van lehetőséged. Első lépésként e-mailben az info@fitpanda.hu címen vagy a Kapcsolat űrlapunkon keresztül jelezd felénk a visszaküldési szándékodat és írd meg
- a rendelésed számát
- a visszaküldendő termék nevét, méretét, darabszámát
- a termék értékét fitpanda.hu utalványként vagy a bankszámládra szeretnéd kérni. Utóbbi esetében ha bankkártyával fizettél, az összeget a fizetéskor használt kártyához tartozó bankszámlaszámra térítjük vissza, ha utánvéttel vagy átutalással fizettél, akkor kérjük, add meg magyar bankszámlaszámodat (bankszámlaszám megadása 8 számjegyenként, kötőjellel tagolva) – külföldi bankszámlaszámra nem tudunk átutalást indítani.
- hogyan szeretnéd visszaküldeni a terméket (Foxposttal vagy futárral)
Válasz e-mailben visszaigazoljuk a visszaküldési igényt.
A visszaküldés teljes folyamatáról itt olvashatsz bővebben.
Több lehetőséged van a csomag visszaküldésére:
Legelső lépésként egyeztess emailben a Fitpanda ügyfélszolgálatával a visszaküldési szándékodról, csak a megerősítés után indítsd el a csomagot.
- Ha Foxpost-tal szeretnéd visszaküldeni a csomagot, az új Foxreturn szolgáltatás segítségével a Foxpost bármelyik automatáján keresztül megteheted, 999 Ft-os áron, amit az automatánál bankkártyával tudsz fizetni. Részletek és útmutató a Foxpost oldalán. A csomagra a Foxpost fog címkét ragasztani, de a biztonság kedvéért írd rá a neved, telefonszámod, email címed. Ha bármilyen műszaki problémát tapasztalsz a csomagautomatánál, hívd a Foxpost helpdesket, ők tudnak segíteni a probléma gyors megoldásában.
- Ha nem szeretnéd használni a Foxreturn szolgáltatást, de Foxpost automatán keresztül küldenéd vissza, ide küldd a csomagot: Gárdony Aldi (2484 Gárdony, Szabadság út 21.), Menyhárt Éva E.V., info@fitpanda.hu, +36303455302
Újdonság: már nem csak Foxposttal rendelt csomagot küldhetsz vissza a Foxpost automatáikon keresztül, hanem lehetőséged van futárral rendelt csomag visszaküldésére is ezzel a megoldással, 999 Ft-ért.
- Ha más módon szeretnéd visszaküldeni, akkor több lehetőséged van a visszaküldésre, saját költségeden:
- Tetszőleges futárszolgálattal (GLS, MPL, stb.) is visszajuttathatod hozzánk a csomagot, a visszaküldési kérelmet visszaigazoló üzenetben jelzett címre.
- Tetszőleges futárszolgálattal (GLS, MPL, stb.) is visszajuttathatod hozzánk a csomagot, a visszaküldési kérelmet visszaigazoló üzenetben jelzett címre.
- Személyes átvevőhely nincs, vállalkozásunk címén fizikai üzlet nem üzemel.
Fontos: Utánvéttel, portósan, tértivevénnyel, ajánlott levélként visszaküldött terméket nem áll módunkban átvenni.
A visszaküldés teljes folyamatáról itt olvashatsz bővebben.
- Tedd vissza a terméket az eredeti csomagolóanyagba (ha megsérült, széttépted vagy már kidobtad az eredeti csomagolást, kérjük használj egy másik zacskót, dobozt vagy csomagolóanyagot. Fontos, hogy precízen be legyen csomagolva.
- Írd le egy lapra a megrendelés számát és helyezd a csomagba.
- Zárd le a csomagot.
- Postázási módtól függően írd rá a csomagra a feladó és címzett adatait.
A visszaküldés teljes folyamatáról itt olvashatsz bővebben.
Ahogy beérkezik hozzánk a csomag, e-mailben értesítünk róla. Ellenőrizzük, és ha rendben találtuk, megteszünk mindent a leggyorsabb visszatérítés érdekében.
A visszaküldés teljes folyamatáról itt olvashatsz bővebben.
Egyéb
A méretezés márkánként eltérő lehet. Vásárlás előtt érdemes mérned, csak kattints a terméklapon található mérettábla linkre és válaszd ki a megfelelő méretet:
Ha véletlen nem lesz jó a méret, 14 napon belül visszaküldheted.
Egyre több termékünknél megoldható az utánrendelés, keresd ügyfélszolgálatunkat emailben vagy kérj értesítést a termék beérkezéséről:
Segítünk
Nem találtad meg a választ?
Ha a fenti szekcióban nem kaptál választ a kérdésedre, akkor írj nekünk, és hamarosan válaszolunk!