Gyakori kérdések

Találj gyorsan választ a kérdésedre

Rendelés

Először a levelezőrendszered Spam mappáját nézd át, hátha ott bújik meg az e-mail. Ha megtaláltad, helyezd át a beérkező leveleid közé, amit általában a levél kijelölése után a “Nem spam” gombra kattintással tudsz megtenni:

Ha a megrendelés elküldése után fél órával se érkezett meg a visszaigazoló e-mail, kérjük, vedd fel velünk e-mailben a kapcsolatot!

Szállítás

Foxpost automatába vagy futárral házhoz szállítva.
A Fitpanda a Foxpost automata szolgáltatását ajánlja, mert amellett hogy környezetbarát, az ára is kedvező.

Az aktuális díjszabást a Szállítás és Fizetés oldalon tudod megtekinteni.

Igen! Az aktuális díjszabást és a fizetési módokat a Szállítás és Fizetés oldalon tudod megtekinteni.

Igen, lehetséges, egy minimális rendelési érték elérése esetén, a részleteket a  Szállítás és Fizetés oldalon találod.

Jelenleg a személyes átvétel szünetel. Amint újraindul, hírlevelünkben és facebook oldalunkon jelezni fogjuk feléd, iratkozz fel!

Az alábbi linken keresztül megkeresheted a hozzád legközelebbi Foxpost automatát és megnézheted a nyitvatartását is.

A Foxpost automata 3 napig  őrzi a csomagodat.

Kérjük, ügyelj az átvételi határidőre, az át nem vett csomagok visszaküldése és újraküldése hosszadalmas lehet. Ismételt kézbesítés esetén a 2. postaköltséget felszámoljuk, abban az esetben is, ha az első ingyenes volt.

Nincs, jelenleg a Fitpanda online érékesít, de CrossFit, funkcionális versenyeken megtalálhatsz minket, hírlevelünkben és facebook oldalunkon jelezni fogjuk ezeket az alkalmakat, érdemes feliratkoznod. 😉

Jelenleg nem, de dolgozunk rajta! 🙂

A termékeket általában 3-5 munkanapon belül kiszállítjuk.

Ha tudni szeretnéd, hogy hol jár a csomagod, használd a szállítási visszaigazolásban található nyomkövetési kódot. Miután feladtuk a csomagot, a szolgáltató (Foxpost, egyéb futárszolgálat) e-mailben értesít a feladásról és követhetővé válik a csomagod.

Foxpost csomagkövetés ITT.

Fizetés

Online bankkártyával, banki utalással, utánvét* esetében készpénzzel vagy bankkártyával.

A Fitpanda az online bankkártyás fizetést ajánlja, mert gyors, egyszerű és biztonságos.

Az aktuális díjszabást a Szállítás és Fizetés oldalon tudod megtekinteni.

Utánvét* esetében:

  • Foxpost: az automatáknál kizárólag bankkártyával tudsz fizetni
  • Futárnál készpénzzel (hamarosan bankkártyával is)

Igen! Az online fizetés a Paylike rendszerén keresztül történik. Webáruházunkban gyorsan és biztonságosan fizethetsz bankkártyáddal a Paylike rendszerét használva. Bankkártya adataid áruházunkhoz nem jutnak el.

A Paylike használata díjmentes, mi semmilyen külön díjat nem számítunk fel a tranzakció után.

Visszaküldés, csere, visszatérítés

Igen, természetesen! Ha a megrendelt termékek bármilyen szempontból nem feleltek meg a várakozásaidnak, lehetőséged van visszaküldeni őket a Felhasználási feltételeinknek megfelelően.

A terméket felpróbálhatod, de kérjük, ugyanabban az állapotban (hibátlan, használatlan és hiánytalan állapotban) küldd vissza, ahogyan kézhez kaptad, minden tartozékával, címkéjével együtt, a márka csomagolásában nem kárt téve.

A visszaküldés teljes folyamatáról itt olvashatsz bővebben.

A visszaküldési igény rögzítésre a termék kézhezvételétől számított 14 naptári napon belül van lehetőséged. Első lépésként e-mailben az info@fitpanda.hu címen vagy a Kapcsolat űrlapunkon keresztül jelezd felénk a visszaküldési szándékodat és írd meg

  • a rendelésed számát
  • a visszaküldendő termék nevét, méretét, darabszámát
  • a termék értékét fitpanda.hu utalványként vagy a bankszámládra szeretnéd kérni. Utóbbi esetében ha bankkártyával fizettél, az összeget a fizetéskor használt kártyához tartozó bankszámlaszámra térítjük vissza,  ha utánvéttel vagy átutalással fizettél, akkor kérjük, add meg magyar bankszámlaszámodat (bankszámlaszám megadása 8 számjegyenként, kötőjellel tagolva) – külföldi bankszámlaszámra nem tudunk átutalást indítani.
  • hogyan szeretnéd visszaküldeni a terméket (Foxposttal vagy futárral)

Válasz e-mailben visszaigazoljuk a visszaküldési igényt.

A visszaküldés teljes folyamatáról itt olvashatsz bővebben.

Több lehetőséged van a csomag visszaküldésére:

Legelső lépésként egyeztess emailben a Fitpanda ügyfélszolgálatával a visszaküldési szándékodról, csak a megerősítés után indítsd el a csomagot.

  • Ha Foxpost-tal szeretnéd visszaküldeni a csomagot, az új Foxreturn szolgáltatás segítségével a Foxpost bármelyik automatáján keresztül megteheted, 999 Ft-os áron, amit az automatánál bankkártyával tudsz fizetni. Részletek és útmutató a Foxpost oldalán. A csomagra a Foxpost fog címkét ragasztani, de a biztonság kedvéért írd rá a neved, telefonszámod, email címed. Ha bármilyen műszaki problémát tapasztalsz a csomagautomatánál, hívd a Foxpost helpdesket, ők tudnak segíteni a probléma gyors megoldásában.
  • Ha nem szeretnéd használni a Foxreturn szolgáltatást, de Foxpost automatán keresztül küldenéd vissza, ide küldd a csomagot: Gárdony Aldi (2484 Gárdony, Szabadság út 21.), Menyhárt Éva E.V., info@fitpanda.hu, +36303455302

Újdonság: már nem csak Foxposttal rendelt csomagot küldhetsz vissza a Foxpost automatáikon keresztül, hanem lehetőséged van futárral rendelt csomag visszaküldésére is ezzel a megoldással, 999 Ft-ért.

  • Ha más módon szeretnéd visszaküldeni, akkor több lehetőséged van a visszaküldésre, saját költségeden:
    • Tetszőleges futárszolgálattal (GLS, MPL, stb.) is visszajuttathatod hozzánk a csomagot, a visszaküldési kérelmet visszaigazoló üzenetben jelzett címre.
  • Személyes átvevőhely nincs, vállalkozásunk címén fizikai üzlet nem üzemel.

Fontos: Utánvéttel, portósan, tértivevénnyel, ajánlott levélként visszaküldött terméket nem áll módunkban átvenni.

A visszaküldés teljes folyamatáról itt olvashatsz bővebben.

  1. Tedd vissza a terméket az eredeti csomagolóanyagba (ha megsérült, széttépted vagy már kidobtad az eredeti csomagolást, kérjük használj egy másik zacskót, dobozt vagy csomagolóanyagot. Fontos, hogy precízen be legyen csomagolva.
  2. Írd le egy lapra a megrendelés számát és helyezd a csomagba.
  3. Zárd le a csomagot.
  4. Postázási módtól függően írd rá a csomagra a feladó és címzett adatait.

A visszaküldés teljes folyamatáról itt olvashatsz bővebben.

Ahogy beérkezik hozzánk a csomag, e-mailben értesítünk róla. Ellenőrizzük, és ha rendben találtuk, megteszünk mindent a leggyorsabb visszatérítés érdekében.

A visszaküldés teljes folyamatáról itt olvashatsz bővebben.

Egyéb

A méretezés márkánként eltérő lehet. Vásárlás előtt érdemes mérned, csak kattints a terméklapon található mérettábla linkre és válaszd ki a megfelelő méretet:

Ha véletlen nem lesz jó a méret, 14 napon belül visszaküldheted.

Egyre több termékünknél megoldható az utánrendelés, keresd ügyfélszolgálatunkat emailben vagy kérj értesítést a termék beérkezéséről:

Segítünk

Nem találtad meg a választ?

Ha a fenti szekcióban nem kaptál választ a kérdésedre, akkor írj nekünk, és hamarosan válaszolunk!

 

info@fitpanda.hu